Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: BArTi <cheetah55_at_usunto.op.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 20:06:09 MET DST

> Użytkownik BArTi na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> A nie taniej postawić kilka serwerów na jakimś komputerze ze złomu?
> Pewnie, gotowy ruter jest cichszy i wygodniejszy itd., ale jeśli masz
> tyle komputerów, to możesz podzielić neta zerowym kosztem.

Router z kompa nie wychodzi w gre bo:
- zajmuje dużo miejsca (nie chce kolejnego kompa w pokoju)
- będzie hałasował (wiatraczki, itp.)
- nie mam takiego kompa :)
- nie mam też switcha który byłby chyba potrzebny
- potrzebuje router z WiFi
- wątpie żebym umiał takie coś skonfigurować, ze sprzętowym chyba sobie rade
dam :)

:)

Pozdrawiam
BArTi