Re: nagrywarka DVD - co polecanie?

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Sun 07 May 2006 - 17:59:01 MET DST

Fiman wrote:

> Pierwszy z brzegu:
>
> http://www.ipkonfig.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=167&Itemid=0&limit=1&limitstart=4
>
> z opinia:
> Our opinion on this product is simple: superb!

1) Cytowany adres pochodzi z prywatnego autorskiego serwisu niejakiego
Scotta Mikulesa, który przy okazji jest autorem tegoż "testu". W tymże
autorskim serwisie brakuje jakichkolwiek odnośników do metodologii,
zewnętrznych referencji, potwierdzeń wiarygodności, a nawet fizycznego
adresu, pod którym można by znaleźć tego Pana. Jest za to sporo reklam.
Jeśli chodzi o testy nagrywarek - jedyny test, jakim ten Pan może się
poszczycić, to właśnie cytowany test Samsunga. Jak dla mnie -
wiarygodność zerowa. Równie dobrze może pisać on cokolwiek, byle
ktokolwiek mu zapłacił.

2) Sprzęt dostępny w Polsce niekoniecznie spełnia te same normy jakości,
co sprzęt testowany na zachodzie Europy lub w USA. To uwaga nie
konkretnie do tego testu, ale ogólnie do wszystkich. Niestety nierzadko
okazuje się, że urządzenia kupowane na Zachodzie mają niższą awaryjność
(bo np. pochodzą z innych partii produkcji lub wręcz innych fabryk), a
czasem nawet i inne komponenty, pomimo pozornie tej samej nazwy, co
urządzenia wysyłane np. do Polski.

--
macminer