Re: F-S D1170-A podłączenie power LED i power switch

Autor: Mateusz Woźniak <apeks1_at_wp.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 14:22:11 MET DST

> W instrukcji jest napewno opisane który pin do czego służy, wiem bo sam
> podłaczałem według tej instrukcji. Musisz szukać na fujitsu-siemens.co.uk
> model komputera to scenic xs

Z tego co sie zorientowałem to komputery scenic xs są w obudowie desktop i
montowane w nich płyty są trochę nowsze technologicznie
(np: socket 478). Ja posiadam płytę typu minitower ATX. Mam ściągniętego
manuala z moim typem płyty i zapewniam że nie ma tam opisu
pinów do podłączenia power sw, power led itp. Power switch i reset switch
włożyłem na "chybił trafił" i działa poprawnie. Doda Power LED
również działa poprawnie, natomiast dioda HDD LED nie bardzo mogę trawić w
odpowiednie piny.
Pozdrawiam
Mateusz