Re: moj Codegen-ku przestrodze

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Sun 07 May 2006 - 13:12:27 MET DST

NOKGAMER wrote:
> Użytkownik "bolo" <bolo@_NOSPAM_.irc.pl> napisał w wiadomości
>
> A ja miałem dziesiątki Codegen'ów i nie miałem żadnych problemów. Przecież
> nawet Mercedesy się psują, już nie wspominając o VW. Czy tym postem chcesz
> udowodnić nam, że wszystkie Codegen'y to szajs? Raczej byś kłamał wtedy. A
> może sam go zepsułeś złą jakością siecii energeteycznej?

Nie, nie wszystkie. Problem z nimi jest taki że mają duży rozrzut
jakościowy -- jedne są dobre, inne fatalne. Drugi problem to taki,
że jak padną, to razem z nimi idzie cały komputer. Kiedyś tak
straciłem płytę, procesor oraz uszkodziłem sobie kartę graficzną
-- wylał się elektrolit z czegoś i na płytę poszło kilkanaście
woltów :(