Re: Jaki notebook kupic? OT

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 00:23:49 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s845kkdrffm25v@coder2005...

> Nie polecam Toshiby ze wzgeldu na serwis chyba najgorszy w Polsce
> W sluzbowym komputerze R200 (mala wybajerzona 12") za 9800 netto. Padla
> plyta glowna.
> AC Serwis tak zakrecil ze wina klienta i naprawa 4500 netto.

Może warto się zabrać za dupków bo ja miałem ciekawe przejście z drukarka
R800 która to serwis niby to zdiagnozował, efektem było stwierdzenie że
trzeba wymienić MB co będzie kosztowało 1400 złotych brutto (tyle ile nowa
drukarka). Pewien dobry człowiek z Warszawy naprawił ją za ok 300 zeta :)
płyty nie trzeba było wiemieniać...

Zastanawiam się czy oni sobie takiego biznesu nie wykombinowali... wciskają
klientom że zepsuło się cos bardzo drogiego wiedząc że naprawa to kilka
złotych i mają niezła przebitkę na naprawie...

W sumie to takie numery to się do prokuratora kwalifikują, wyłudzenie.