Re: Grafika: szybkie pytanie R. 9600PRO czy cos innego ?

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 23:47:40 MET DST

Temujin napisał(a):

> Zdecydowanie PCI-X - przyszłościowe i tańsza grafika (mostki Rialto
> odpadają) - z powyższych kart... prawdę mówiąc wszystkie cieniutkie.
> Zastanawiałbym się raczej nad GF 6600 GT lub X1600 Pro za około 550
> PLNów.

Tak jak pisalem to nie dla mnie, sam mam GF6200A i mi wystarsza w 100%,
a Radek ma byc dla mlodego ktory chce pograc, budzet jest niewielki bo
trzeba jeszcze plyte kupic pod celerona - chyba GIGABYTE na i915 , albo
jesli bedzie chcial dolozyc to na i945PL (wiem ze napiszece lepszy AMD;-)

Jeżeli miałbym jednak wybierać (rozumiem że chodzi o budżet).
> 1. GIGABYTE ATI Radeon X1300PRO 256MB DDR2/128bit TV/DVI PCI-E (Silent
> Pipe 2) - cicho, nowsza architektura.
> 2. GIGABYTE ATI Radeon X600PRO 128MB DDR/128bit TV/DVI PCI-E
> - wydajność na poziomie rzeczonego 9600 Pro.

dzieki za rade
wyglada ze bedzie x600pro (glownie ze wzgledu na to ze tanszy od
x1300pro) co prawda bylby jeszcze w tej cenie HIS ATI Radeon X1300 256MB
DDR2/64bit - ale nie mam przekonania do tej firmy, pozarm pamieci
64bitowe? to chyba nienajlepszy pomysl

> Ja siedzę na 9600 XT, niedawno upiększonym o radiatorki na pamiątkach
> i dociągnę chyba na nim do ustabilizowania sie Visty na rynku...

ja nie gram, to tez GF6200A jest wystarczajaca, a w czasach gdy jeszcze
grywalem S3 virge bylo szczytem marzen ;>

Olek