Accelero X1 na Asus V9999

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 23:14:43 MET DST

Jak w temacie, i tu pytanie: V9999 ma maleńkie, trzypinowe gniazdko
zasilające firmową grzechotkę której obroty można regulować ręcznie ze
SmartDoctora albo pozwolić ją karcie regulować automatycznie. Ponieważ
dźwięki wydawane przez grzechotkę niezbyt mi pasowały wywaliłem ten
wynalazek w diabły i zastąpiłem go Accelero X1, jednak spotkałem sie z
drobnym problemem - mianowicie żadna z dwóch wtyczek chłodziarki nie
pasuje do gniazdka zasilania na karcie w związku z czym wpiąłem je do
gniazda zasilania wiatraka chipsetu i chodzi non stop z max (2000 rpm)
obrotami. Rozwiązanie to jest oczywiście tymczasowe, docelowo zamierzam
uciąć kabel z wtyczką z grzechotki ASUS-a i takoż postąpić z wtyczkami z
Accelero i zlutować kable tak aby można było podpiąć calość do gniazda
na karcie. I tu pytanie: Czy ktoś ma może opis kabla zasilającego
Accelero? On jak widzę jest czterożylowy, czarna żyła to masa, czerwona
napięcie a pozostałe dwie? Czy możliwe jest sterowanie chłodziarką
Arctic przez kartę?

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
http://andrzejzb.republika.pl/