LCD 19" z oferty Vobis - ktory?

Autor: rodzyneck <rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 20:25:10 MET DST

Witam!

Mam nie lada problem :) Chce kupic porzadny monitorek LCD 19" w
okolicach 1700zl ale do wyboru mam tylko Vobis :( bo w nim sa raty 0%
ktore sa naprawde 0% a taki warunek postawila mi matka... Jak pewnie
wiecie Vobis sprzedaje tylko 3 marki LCD... Sony, Samsung i Eizo. Eizo
odpada z powodu ceny wiec mowi sie trudno, zostaje Sony i Samsung.
Modeli zatrzesienie a w filii w ktorej bylem dzisiaj gosciu za bardzo
chyba nie wiedzial czym sie roznia... Spis sprzedawanych modeli
znajdziecie na
http://vobis.com.pl/_index.php?a=wyszukiwarka&parent=5&producent=0&Id=51&cena=0

Monitor bedzie uzywany glownie do przegladania internetu :) Czasami do
gier i do ogladania filmow. Milo by bylo gdyby mial mozliwosc
powieszenia na scianie. Szczerze mowiac marzy mi sie panoramiczny ale z
19" maja tylko Samsunga 940MW, a nie mam pojecia co on jest warty... W
chwili obecnej waham sie jeszcze miedzy 960BF (ale jego chyba nie da sie
powiesic) i 940BF/930BF, mysle jeszcze o sony HS95PRB, podobno ta
matryca X-Black to dobra rzecz...

Zalezy mi na tym zeby nie bolaly oczy po krotkim czasie siedzenia przed
monitorkiem i na w miare dobrych parametrach... Milo by bylo zeby katy
tez byly w miare rozsadne...

pozdrawiam i licze na odpowiedz :)