Re: FSB dla Athlon 64 s754

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sat 06 May 2006 - 17:56:26 MET DST

Użytkownik Bernard na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Ja na przerzutce mojego roweru mogę ustawić 7, co nie zmienia faktu,
> że mój rower nie ma FSB, podobnie jak Athlon 64. To, co ustawiasz,
> to bazowa częstotliwość zegara, z której procesor generuje
> częstotliwość HT (mnożąc przez 4 lub 5), częstotliwość samego
> procesora oraz częstotliwość szyny pamięci.
Dobra, wy się tu bawicie dobrze, ale mi to nic nie daje. Nie ma FSB
-ok. Faktem jest, że w proline podają FSB. Tam zresztą różne rzeczy
piszą. Ale jakieś oznaczenie to jest. Chciałbym się dowiedzieć w
praktyce, co ono oznacza. Ile normalnie, ile do podkręcania. Czy
jeden athlon wymaga takiej częstotliwości, a drugi innej? Tego nie
wiem.
Tak z drugiej strony: co wstawilibyście na stronie proline zamiast
"FSB"?