Re: Acer Aspire 5020 - potrzebny BIOS 1.09

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 06 May 2006 - 17:48:40 MET DST

fiman napisał(a):

> Ja nie znalazłem ale mam parę pytań. Czy już flashowałeś bios?

Tak. Wielokrotnie :)

>Gdzie dałeś plik
> do flashowania?

Na Pulpit ;)

>Bo z instrukcji nie jest to jasne. Czy do C:\Windows po prostu?

Po co? Odpalasz przecież plik BAT, który wywołuje WinPhlasha

> Ja w moim, 5021 nie odczuwałem potrzeby zmiany biosu choc pracuję z w bardzo
> wieloma urządzeniami (3 dyski HDD, klawa USB, myszka, czynik kart, głośniki).

A jaką masz wersję BIOS-u?

> Moje zastrzeżenie to tylko takie że wentylator późno się włącza - jak na mój
> gust laptop jest za już gorący z góry i z dołu.

Ja akurat nie mam problemów z chłodzeniem

> Ale mój laptop pracuje 16-18
> godzin dziennie od września 05.

To tak jak mój. Od 8.00 rano do gdzieś 2 w nocy

> Ze strony Acera dostępny jest teraz bios 1.1 toteż nie wiem czy szukasz
> starszego czy nowego nie próbowałeś.

Ja mam aktualnie 1.11 i szukam tego starszego, pierwotnego w tej serii

> Cholernie boję się flashować biosa w laptopie.

Ryzyko zawsze jest. Dwa razy mi się ciepło zrobiło jak powitała mnie głucha
cisza, ale ten model ma naprawdę fajnie wszystko poukładane. Włączasz
laptopa z włożoną płytą CD o nazwie "System CD" i działa :)

Potem wystarczy odpalić system i zmienić BIOS

> Pozdrawiam wszystkich użytkowników Acera, a zwłaszcza serii 5020. Dalej jest
> cool pomimo prawie roku. Matryca po tym czasie OK.

Dokładnie. Tak jak u mnie :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098