Re: Abit KV8-Pro i przerwania na PCI

Autor: pisarczyk <qq_at_qq.co>
Data: Sat 06 May 2006 - 17:40:08 MET DST

> o to to to :-)
> mi się wydaje że to wina współdzielonych przerwań...
to dlaczego na czystym systemie, ze wszystkimi kartami to nie ma problemu?
konfig: kv8pro, amd64 2800+, 512 MB Kingmax, ati 9550, SCSI 29160N, STLab,
lan realtec 8029 i 8139, dyski i nagrywarka
dodam, że komp służy mi do pisania softu: winXPP SP1 z łatami, stery, mój
narządź, dodatki: serwery sql, winrar, skype, OO, TC, FF, Nero express
nic więcej (żadnych odtwarzaczy, emuli, etc) !

> trzeba po prostu
> pożąglować kartami... co Ty na to?
to się baw, na razie nie mam czasu na eksperymenty

Pozdrawiam
Darek