Re: MX400 i sterowniki

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 17:31:35 MET DST

Użytkownik "Jacek" <deminek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3fp04$m1q$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Jakie moga byc najlepsze sterowniki do karty Ge Ferce2 MX400 64MB?

Ver. 21.83 - to najwyższy na ten sprzęt. Jak znajdziesz tę wersję z
certyfikatem Microsoftu, to się tylko ciesz i nie szukaj nowego.

> Wydaje mi sie ze starsze wersje sterownikow byly by lepsze?

Też używałem, i nie widziałem różnicy - jedynie TwinView w jednym był
lepszy.
Kiedyś zainstalowałem nowszy sterownik i mi tylko wydajność spadła (o 3% ale
zawsze). Nowy nie będzie lepszy, wystarczy najwyższy dla danego modelu.

> Jesli tak to ktore?

j.w.

> Karte bede instalowac na swiezy system, wiec nie chcialbym za bardzo
mieszac
> w roznymi wersjami sterownikow.

Akurat jeśli użyjesz opcji Setup.exe, a potem Uninstall, to nic nie
naśmiecisz (piszę o wersji 21.83 i wyższych).

> Moze uda mi sie w cos pograc.

Ja przeszedłem NSU i GTAIII na tej karcie, ale miałem 128-bit memory. Może
czas pomyśleć o lepszej? Za 60-80 zł można dostać GF4 MX440-8x z 128-bit
memory (za tę cenę, to rewelka).