Sporadyczne resety kompa.

Autor: J.M.Oizo <bvmb_at_nhgbtens.cy>
Data: Sat 06 May 2006 - 13:38:32 MET DST

Witam waszystkich.
Od paru dni zaczeły mi sie dziwne problemy z komputerem. Sporadycznie
resetuje sie on - a najczesciej w programie ProgDVB podczas przełaczania
kanałow SAT.

Myslałem ze to moze wina słabego zasilacza(200Watt Logic Concept) i ze nie
wyrabia on po dołozeniu Radeona 7000.

Wgrałem czysty system win2000 , najpotrzenbiejsze sterowniki i dalej to
samo. W progDVB sie nieraz resetuje a w DVBDream zawiesza.
Przejechałem sprzet 3dMarkiem 2001 i Memtestem oraz Prime i nic. Ani jednego
resetu podczas testow.

Skonczyły mi sie pomysły.

Sprzet to :
-płyta na i815EP z Compaq Evo300
-PIII 933Mhz
-256MB Ram
-SkyStar 2
-Dysk 20GB
-Zasilacz 200Watt (testowane tez na 350 Modecom GT).

Nic sie nei przegrzewa a komp ma takie humory.
Moze wy macie jeszcze jakies pomysły co sprawdzic???

Pozdrawiam