LCD 17" do biura

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 11:54:28 MET DST

Wiatam,

muszę kupić monitory LCD 17" do biura, w kwocie do 950 z,. Potrzebję
aby monitor wyświetlał poprawnie kolory, miał mozliwość dobrego
ustawienia kontrastu oraz dobrą jasność rzeczywistą. Nade wszystko
zależy mi na prawdziwej gwarancji. Z powodu ostatniego punktu odpadają
monitory Belinea z którymi ostatnio mam masę problemów. Kupuję
bezpośrednio w hurtowni i nie mam możliwości sprawdzenia pixeli, a
Belinea nie przyjmuje zwrotów. LG ma możliwość zwrotu
przedsprzedażowego ale odpada moodel 1730s ze względu z problemami z
ustawieniem kontrasu i jasności. Ostatnio miałem szczęście i kupiłem na
wyprzedaży magazynowej IIyama E434SB i to jest dla mnnie wróz monitora
który mnie interesuje.
Jakieś podpowiedzi?

Powtórzę tylko, że to monitory do biura - filmy, gry nie będą na nich
oglądane więc czas reakcji nie ma znaczenia.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer