Re: Przy bootowaniu nic sie nie wyswietla...

Autor: <maryan99_at_wp.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 11:48:21 MET DST

Czesc!!

Karta graficzna GAINWARD GF4 TI4200
Plyta glowna MSI K7N2G
Monitor LITE ON 15'

Nie znam sie za dobrze na komputerach dlatego jesli pominalem jakies
istotne informacje to powiedzcie...uzupelnie:). W sumie nie ma zadnej
specjalnej sytuacji, po prostu pewnego dnia przestalo sie wyswietlac
to, co jest zawsze na poczatku wlaczania kompa. Jest tez problem z
odpalaniem starszych gier, obraz najpierw jest czarny i po losowym
czasie, nieraz nawet kilka minut, zaskakuje. Jestem pewny ze ta usterka
nie jest zwiazana z zadna moja modyfikacja sprzetu, bo w sumie nigdy
nic w kompie nie zmienialem:).

Pozdrawiam