Re: problem z DVD

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 10:07:44 MET DST

Zapewne laser DVD konczy swoj zywot, mam taki sam objaw z jednym DVD LiteOn
jeszcze jest na gwarancji a juz pada, plyty CD nagrywa i odczytuje bez
problemu a z DVD sa takie objawy jak u ciebie. Teraz niestety robia chlam
jakich malo. Mam Pioniera 303 DVD na SCSI i smiga jak nowy. Jak chcesz
pozadny naped to kup Plextora jakiegos lub NEC'a 4551A jak nie pokrecilem
symbolu z label flash .Oszczednosci i konkurencja robia swoje kiedys robiono
sprzet choc drogi to dzialal dluzej niz producent zakladal np. pierwszy
odtwarzacz Philips CD 101 (lezy gdzies w szafie) z 1983 roku dziala do
dzisiaj.Generalnie przy obenych mozliwosciach technologicznych mozna by
spokojnie zrobic sprzet ktory przezylby wlasciciela ale po co jak i tak user
kupi co rok dwa nowy i kasa bedzie plynac stumieniami. Producentom nie
oplaca sie robic trwalego i solidnego sprzetu. Widac to w kazdej branzy.
Moglbym duzo na ten temat napisac ale to juz by bylo NTG.

Pozdrawiam
Mirek