Re: Compaq-slim

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 02:19:51 MET DST

19marcin78 <19marcin78@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> To prawda chociaz nie jestem na straconej pozycjii.
> W komisach z komputerami taki zestaw PIII 1Ghz/256/20 kosztuje minimum
> 500PLN Wystarczy ze znjade jakiegos glaba takiego jak ja wcisne mu to
> talatajstwo za 400 i bede na zero.

            To chyba najlepsze rozwiazanie - to sa fajne komputerki, ale nadajace
sie do raczej pracy biurowej postawione w widocznym miejscu. JEsli chcesz
czegos do gierek za male pieniadze to IMHO zdecydowanie rozsadniej brac
normalny desktop i to raczej z AMD z zerii K7 - sa do kupienia za smieszne
pieniadze, a zdecydowanie wydajnijsze w tym zastosowaniu od PIII.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl