Odczyty SMART WD

Autor: Piotr Ślimak <piotrslimak_at_wp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 23:00:45 MET DST

Witam,
zakupiłem niedawno dysk WD 160GB. Mam pewne wątpliwości co do poprawności
jego działania. Temperatura pracy raportowana (wg różnych programów)
oscyluje wokół 60C co jest nierealne (zresztą google potwierdzają, że część
użytkowników ma podobny problem z prawidłowym odczytem temperatury).
Zastanawia mnie natomiast jedna linia w programie Everest (odczyt
S.M.A.R.T.), w której stoi iż "Porada: limit używania lub wieku został
przekroczony". Próbowałem wygooglać ten problem, ale niestety bez efektu. O
ile sama temperatura niewiele mnie niepokoi to połączenie jej odczytu z
"limietem używania" może oznaczać jakiś problem. I teraz nie wiem czy to po
prostu tak jest, czy może powinienem oddać dysk korzystając z gwarancji.
Czy ktoś z Was miał podobne doświaczenia z połączeniem A8N-E i WD1600JS?