Re: Acer TM4102WLMi - Wasze opinie

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 20:59:31 MET DST

On Fri, 05 May 2006 20:39:26 +0200, Kamil <kamil.walczak@gmail.com> wrote:

> Witam od pewnego czasu przygotowuje sie do kupna laptopa, przez dlugi
> czas
> bralem pod uwage tylko HP Compaq nx6110 PY500EA.
> (http://sklep.benchmark.pl/pelny_22717.html) Jednak ostanio przegladajac
> jakis test zauwazylem, ze w tej samej cenie Acer daje dysk 80 GB i
> x700, a nie zalosne IGA900.
> Moje pytanie brzmi: Jak Acer TM4102WLMi sprawuje sie w praktyce? Ile
> trzyma srednio bateria? Jakiej jakosci jest obudowa (HP slynie z
> wytrzymalych i solidnych, czy Acera tez reprezentuje tak wyoski poziom
> [...]

mam identyczny model i tak:
Wyswietlacz dobry, moze nie rewelacyjny ale daje sie pracowac.
dosc lekki, duzo wyposazenia dodatkowego w cenie Wi-Fi / FW / BT / Czytnik
kart, dla mnie to bylo bardzo wazne, duzo jezdze i musze miec rozne
mozliwosci podpiecia internetu w roznych miejscach.
Touch pad bardzo wygodny jak dla mnie, mam mysze ale bardzo zadko
korzystam.
dosc lekki jak na taki sprzet.
Najwieksza wada nie ma folii ochronej na gorze klapy (HP tez nie ma) i
niestety wlozylem go do plecaka nie do notebooka i po podrozy 30 minutowej
sie starla farba fakt ze delikatnie ale jednak.
Nakleilem naklejki i nie widac, ale niestety to duza wada, co dziwne dalej
sie juz nie robia takie cyrki a nosze go w tym samy plecaku, podejrzewam
ze mogla byc to jakas wadliwa farba, ale ze komputer uzywam do pracy wiec
mi to nie przeszkadza, dla estetow moze byc to problem.
Bateria jest rewelacyjna, to jest mocny plus tego booka wg dokumentacji 4h
mi sie udalo i dluzej przy pracy "biurowej" (internet, outlook, pulpit
zdalny) udalo sie nawet 5,5h na sieci radiowej czyli tez bioracej troche
mocy, oczywiscie monitor mialem przyciemniony.
w porownaniu do starego aristo, ktorego mialem nie zamienilbym go na nic
innego, jest to komputer do pracy.
U nas w firmie wiekszosc ludzi uzywa delli i powiem ze sa porownywalne,
dell ma obudowe ze stopow tytanu.
Mocowo i funkcjonalnie bardzo dobry komputerek i co wazne to co ma dzialac
dziala :)

Teraz dostalem do testow nx 8220 i w sumie troche jest "inny" ciezko mi
powiedziec czy lepszy. Powiedzmy porownywalny.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/