graf. Radeon 9000Pro --> projektor BenQ PE5120

Autor: mhaze <m.haze_at_wp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 14:28:33 MET DST

witam
mam problem z połączeniem projektora z kartą grafiki przez złącze DVI
(modele jak w temacie)...wyeliminowałem jako przyczynę software
(sterowniki), kabel i projektor, wszystko wskazuje, że coś nie tak jest z
grafiką i wyjściem DVI (przez S-Video działa)...
zaczęło się z poprzednią kartą Hercules Radeon 9100 po pewnym czasie
użytkowania przy interpolowaniu większych rozdzielczości pojawiały się
czerwone kropki i paski (zaznaczę że podłączałem projektor na żywca tzn bez
wyłączania kompa - jeśli to ma jakieś znaczenie)....jak stwierdziłem że to
karta wymieniłem ją na model Hercules Radeon 9000 Pro i po paru filmach
wogóle nie podaje sygnału na projektor (podłączełem już przy wyłączonym
kompie - jeśli to ma jakieś znaczenie :])....
przyznam szczerze, że zgłupiałem i troche się boję testować 3 karte....czy
jest możliwe żeby projektor puszczał jakieś napięcia na karte albo cóś ???
(jeszcze nie testowałem tego wyjścia z innym użądzeniem z DVI ale nie mam za
bardzo możliwości)
za wszelkie sugestie z góry dzięki...

pzdr, marcin