Re: Samsung SpinPoint vs Seagate Barracuda

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 10:17:48 MET DST

Użytkownik "Robert Drózd" <rdrozd@yes.iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
news:jaqk529mivfjsj9ch9j8p94o58m5kovg1b@4ax.com...

> testy na benchmark.pl nie udowodniły, jakoby ten cache przekładał się na
> szybkość - szybszy i cichszy jest Samsung.

Też stawiam na Samsunga chociaż w testy benchmarka nie wierze jak i w testy
innych gazet.
Ogólnie samsungi prawie wogóle się nie grzeją a "cichość" mają taka samą.
Jak ja kupowałem sprzedawca mi wciskał żeby nie kupować "bo samsungi
padają" - chociaaż ja wiem że sprzedawcą się też nie wierzy(-:. Po dwóch
latach użytkowania wszystko ok, kumpel Barracude już raz wymieniał, ale to
być może przypadek tylko.