Re: pecet-kamera video8 i zgrywanie tego?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 09:28:34 MET DST

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości
news:445a8148$1@news.home.net.pl...
>A jakie wy/we musi miec ta karta TV i jakie musi miec wy/we kamera video8 zeby
>mozna bylo podlaczyc?
> Liczac sie z tym ze kamera ma jakies chinch ale nie wiem jakie.
> Pozatym sa rozne karty TV, rozne ceny, jak kupimy tania to jakie beda minusy
> zgrywania a jak droga to jakie plusy?
> Pozdraiwam
> --
> jacek23@post.pl
> gg: 207344.

W ostatnim "komputer swiat" o ile sie nie myle widzialem test róznych kart
TV

Tutaj masz też inny artykuł
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_107201.html
 co wiele wyjasni.
 W tunerach masz zazwyczaj kilka wejść ( w tym chinch). Kamera pewnie ma
Chinche wiec wystarczy tylko odpowieni kabel.
Ja użwyam starej karty na chipie BT868 czy jakoś tak- ( ten popularny) i
jakoś obrazu jest dla mnie zadowalająca, chocaiż to stara karta- Nowe pewnie
bedą dużo lepsze...