Re: Router D-Link DI-106 jak podlaczyc?

Autor: gavi <wtgabara_at_2com.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 08:42:20 MET DST

Chodzi mi o to czy ten router da sie skonfigurowac tak aby gniazdo
wejsciowe pracowalo nie z linia ISDN a z wejsciem ethernetu (o ile
to co idzie z transmitera na dachu jest ethernetem). Z instrukcji
wynika iz wejscie ISDN moze pracowac nie jako "ISDN Basic Rate
Interface" a jako "ISDN Leasing Line". Zastanawiam sie czy to nie jest
wlasnie mozliwosc przelaczenia wejscia z ISDN na Ethernet, tym
bardziej iz pisza iz trzeba mocno uwazac przy podlaczaniu na
rodzaj linii. Przypominam - jestem w srodku afryki i nie mam za rogieg
sklepu ze sprzetem, a jedynie to co firma wyciagnie z lamusa.
Pzdr.