Moc zasilacza - problemy

Autor: J.M.Oizo <bvmb_at_nhgbtens.cy>
Data: Thu 04 May 2006 - 20:59:19 MET DST

Witam.
Chciałem sie was spytac czy na zasilaczy 200Watt z obudowy Logic Concept
powinien działac nastepujacy sprzet:
-płyta głowna z Compaq na chipsecie i815( z zintegrowana grafika).
-PIII 933Mhz
-256MB ram
-dysk 20GB
-cd-rw
-SkyStar 2
-k.muzyczna

Sprzet smigał mi ładnie do momentu jak dołozyłem Radeona 7000 na AGP.
Teraz czesto sie zdarza ze podczas przełaczania kanałow SAT nastepuje
retsrat komputera - i to taki ze nawet windows nie sygnalizuje złego
zamkniecia.

Czy te 200Watt to za mało do takiego sprzetu??