Bardzo dziwny problem z przyciskiem CTRL

Autor: <beatman_at_onet.eu>
Data: Thu 04 May 2006 - 17:40:40 MET DST

Witam wszystkich i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z klawiaturą.

Od jakiegoś czasu dzieję się coś dziwnego z obydwoma
klawiszam CTRL w mojej klawiaturze (Labtec Ultra-flat wireless desktop).
Mianowicie, kiedy nacisnę i puszczę przycisk CTRL,
system zachowuje się jakbym jeszcze przez 3-4s dalej
trzymał klawisz wciśnięty. Np. Gdy przytrzymam ctrl
i zaznaczę jakiś plik w Eksploratorze Windows, następnie
puszczę CTRL i klikną na inny plik, to zaznaczenie
poprzedniego nie znika, i są zaznaczone obydwa. I mogę
tak zaznaczyć z 5-6 plików i nagle "magiczne" przełużone
działanie przycisku CTRL znika. Doprowadza mnie to do szalu,
gdy wklejam coś (CTRL+V), puszczę CTRL i chcę od razu np scrollem
przwinąć stronę, to efekt (przez 3-4s) jest taki, jakbym nadal trzymał
CTRL, więc w wielu aplikacjach jest to równoważne z ZOOM'em.

Czy ktoś wie co to może być?
Klawisz nie pozostaje wciśnięty, po puszczeniu wraca normalnie
do nominalnej pozycji.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :|