Re: GG

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 17:06:22 MET DST

> Witam mam pytanie tylko nie wiem czy to do tej grupy ?
> jak mozna sprawdzic kto pisze do mnie na gg ? w wizytowce nic nie ma (brak
opisu) a chcialbym
> wiedziec z jakiego miasta jest ta osoba ? moze jakis IP albo cokolwiek co
pozwoli zidentyfikowac rejon z
> jakiego klika
> z gory dziekuje

mozesz zainstalowac jakis program typu snifer ( zazwyczaj platne ) i
nasluchiwac jakie adresy i porty sa otwarte ( na nasluch dajes zporty uzywane
przez gg -- bo inaczej zwariujesz a nie przenalizujesz ruchu -- jezeli dziala
wiecej niz jedne proram ) . potem lokalizujesz ip z jakim laczy sie dany port
i na koniec odpytujesz whois na ten ip .

drugie podejscie to bawienei sie porgramem gadu podbnym -- jakis klon gg (
mial ) dosyc dobrze rozwiniety system wtyczek i tam byla miedzy iinymi taka
ktora podawala Ip rozmowcy .