Re: Dell Dimension 3100 nie startuje

Autor: marco <nick_at_pc-plus.com.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 15:40:16 MET DST

Dnia 4 May 2006 04:29:04 -0700, gavi napisał(a):

> Mam Della,jak w temacie , nowego ( 3 miesiace) który nie chce
> startowac. Po uruchomieniu blyska didka twardego dysku a nastepnie
> zapalaja diody numer 1, 3 oraz 4 po czym wszystko zamiera. Ekran
> monitora ciemny, nie zdazylo sie nawet pojawic logo Dell. Jak sie
> zorientowalem jest to chyba prawidlowy ale sam poczatek procedury
> POST.
<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>
Witam !
Hmm - używałeś może (wiem - może być głupie pytanie ) Ghosta ??
Miałem tak z lapkiem Della - robiłem obraz z wykorzystaniem płyty
bootującej - wsio OK - ale na następny dzien - nie wstał - objawy te same -
włożyłem płytę - OK - potem 2-3 restarty bez cd i wsio działa bez
problemów do teraz ..
PZD Janusz

--
2006-05-04 15:39:51
Sygnaturka tymczasowa - trudno określić stan obecny