Re: Sempron S754 czy Celeron S775

Autor: Refix <virtual_at_net.com>
Data: Thu 04 May 2006 - 14:34:03 MET DST

Użytkownik "Mellow" <mail@w.sigu> napisał w wiadomości news:e3cdr0$j3n$1@news.ats.pl...
> Witam. Od dłuższego już czasu zastanawiam się nad zakupem nowych części i cały czas nie mogę się
> zdecydować: Sempron 2800 S754 + Gigabyte K8NS czy Celeron 2,8 S775 + Gigabyte GA-8IPE775. Byłem
> już gotowy kupić Semprona ale jakimś cudem Celerony potaniały i właśnie tym się kieruję bo na
> płytę, pamięć i procesor mam do wydania ~600zł. Naczytałem się testów ale głównie porównanie
> Semprona z platformą 478 Intela. Proszę o poradę.

Jeśli będziesz decydował się na Intela to pomyśl nad pełnym P4 2,8GHz (s775)
w technologi 64Bit. Nowe okienka już w drodze więc może się okazać
że taki procek będzie ci właśnie potrzebny. Osobiście miałem podobny
dylemat Celeron 3GHz czy Pentium 2,66GHz. W efekcie kupiłem na Allegro
Pentim4 2,8GHz s775 (64Bit). Taki procek kupisz już za cenę poniżej 400zł

--
pozdrawiam
-= Refix =-