Re: glowica do drukarki HP

Autor: cudaczek <edward.kasprzyszak_at_neostrada.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 10:47:10 MET DST

Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1146729556.511107.104040@e56g2000cwe.googlegroups.com...
> Tusz 27 mozesz kupic za 45 zl o pojemnosci kolo 50 ml np. z
> Lambdy. Jezeli drukarka drukowala bez atramentu (HP drukuje
> podgrzewajac tusz), to moglo sie zdazyc, ze glowica sie
> popalila z braku chlodzenia wlasnie tymze tuszem.

Robilam takie eksperymenty, bo nagle slabo drukujaca glowica zaczela
drukowac i to bardzo wyraznie na filetowo, wiec wyjelam kolorowa glowice,
aby zobaczyc co sie dzieje i wtedy moja czarna chodzila rzeczywiscie bez
tuszu.
Maz wlasnie kupil mi nowa glowice i sprzedawca mu powiedzial, ze te nowe
glowice co on szprzedaje ( w Strzelinie) nie dadza sie ponownie naplniac, bo
producent cos zmienil.
Dziekuje za pomoc
Ela

Ps. z tymi glowicami to sa cyrki- kiedys kolorowa glowice napelnilam tylko
tuszem czerwonym, bo chcialam miec tylko czerwone wydruki, a ona zaczela i
dlugo drukowala na jasny blekit. A napewno to byl czerwony tusz, bo
sprawdzalam i butelka jest przezroczysta.