Re: usb, do płyty, okazało się nieprawidłowo połączone

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 13:28:17 MET DST

Bodzio SE, napisales:
> Jeżeli udało ci się włożyć za pierwszym razem, no to masz pecha, bo
> właśnie zjarałeś elektronikę. Te elementy są bardzo czułe na zmianę
> polaryzacji.

Są czułe, bo to zazwyczaj badziewie. Praktycznie żadne z tego typu urządzeń
z Allegro (niemarkowe flashe, huby USB, kontrolery na PCI czy nawet zwykłe
kable) nie trzyma jakichkolwiek standardów. Widziałem już zwarcie
spowodowane zwykłym kablem USB i kilkanaście amperów (teoretycznie 500mA)
lecących z +5V kontrolera na PCI.

k,