Re: Light Scribe vs Label Flash

Autor: Michał Skrzecz <mskrzecz_at_neostrada.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 09:12:17 MET DST

Ja mam LiteOn SHW 16H5S właśnie z lightscribe, i tak jak wspomniałeś
labelflash ma lepszą jakość i szypciej wypala nadruk, ale lightscribe ni
jest zły mam od 0,5roku i jestem zadowolony, choć wypalanie płyty długo
trwa, bo do ok 0,5h to jednak płyty technologii lightscribe są zdecydowanie
tańsze od labelflash i w dodatku ogólnie dostępne, co w porównaniu z
labeleflash, jest na plus tych pierwszych.

----> AMD64 3200+, ASUS A8V Deluxe, 2xKingstone HyperX 512MB 400 CL2, DVD-RW
LiteOn SHW-16H5S, DVR-RW LiteOn LDW-851S, WD Caviar, Seagate <----