usb, do płyty, okazało się nieprawidłowo połączone

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 01:12:39 MET DST

kupiłem na allegro śledzia usb jak się okazało nie za bardzo pasuje do mojej płyty

popatrzałem w książeczkę od płyty potem na schemat wtyczki i skorygowałem

niestety hub usb już mi nie chce działać!!!
czy się uszkodził, czy coś da się z tym zrobić?

windows xp pokazuje jakiś błąd

"jedno z urządzeń USB ... ma warię ..."
w menedżerze urządzeń jest jako nie znane
na razie nie próbowałem w innym komputerze