Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 16:07:07 MET DST

On Mon, 01 May 2006 22:43:37 +0200, LUKY wrote:

> Moj duron ma teraz ~40 stopni przy zamknietej szczelnie obudowie i 25
> stopni przy otwartej. Jaka jest temeperatura graniczna dla tego proca
> przy ktorej "mozna zaczać sie bać" ze odejdzie do krainy "wiecznych bitów".

Widzę że rozwiązałeś problem najlepszym sposobem jakim się tylko dało :)
Pionowym zasilaczem się nie przejmuj. W komputerach klasy Duron 800 takie
rozwiązanie było często spotykane, a jakiś masowych pożarów domów w
"tamtych czasach" nie odnotowano.

40°C jest OK. Martwić się zacznij dopiero, jak zacznie przekraczać 60°C.
Procesor powinien bez zagrożenia dla siebie samego wytrzymać 70°C, a
maksymalna temperatura (ale tutaj to już słabo pamiętam, tak więc nie
bijcie) była chyba 80°C - ale to jest do wygooglania.

Miłego używania komputera :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//