Re: Yamaha

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at_go2_and_here.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 13:17:19 MET DST

On Tue, 2 May 2006 09:29:35 +0200, "Piotr K"
<pinus@epf.dousuniecia.pl> wrote:

>Witam
>
>Potrzebna mi jest karta dźwiękowa do gadania na Skype - czasem dzieciom
>do pogrania więc z portem gier. Mam przy komputerze zwykłe głośniki
>stereo i długo bede je jeszcze miał.

Yamaha to generalnie przyzwoita karta z dobrym dźwiękiem i małymi
szumami - ale dwa egzemplarze, które miałem były obdarzone tym samym
felerem: mało czułym wejściem mikrofonowym. Tak że z tymi rozmowami
przez Skype to ostrożnie - okazać się może, że trzeba będzie
zainwestować w dobry mikrofon.