Re: Nagrywarka LG - nie czyta nagranych płyt

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Tue 02 May 2006 - 12:39:33 MET DST

"qwerty" e36v87$ppp$1@news.wp.pl

> A przyszła do twojego łepka taka myśl, że można zrobić mały bug w firmware ?

Łby są twarde. ;) (p/b)

 -- Dlaczego te zapalniczki są przecenione?
 -- Dlatego, że są niepełnowartościowe.
 -- Nie mogę jakoś wykrzesać ognia z żadnej z nich...
 -- Słucham?
 -- No... Żadna nie zapala...
 -- Bo są niepełnowartościowe -- mówiłam przecież...
 -- I żadnej nie można zapalić?
 -- Żadnej. To piezoelektryczne zapalniczki, ale bez tego całego piezoelektryka...
    Mówiłam przecież -- są niepełnowartościowe. I dlatego właśnie są przecenione.

Niby nagrywarka, która poprawnie nagrywa, lecz nie odtwarza, nie jest tym samym,
co ,,niepełnowartościowa'' zapalniczka, ale wydaje mi się, iż twierdzenie, jakoby
przed wgraniem najnowszego firmware miałaby tylko zapisywać -- jest nietrafione.

E. ;)