Re: Jaki kontroler do napędów CD

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 11:05:38 MET DST

Użytkownik "Marek P" <marekp@ata.com.pl> napisał w wiadomości
news:e331bv$igb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukam kontrolera PCI, aby podłączyć nagrywarkę CD i jeszcze jeden inny
> czytnik optyczny.
> Kupiłem juz 2 kontrolery, niestety żaden nie widzi napędów optycznych....
> Może ktoś pomoże....
> Pozdrawiam

Ja mam promise ultra 100 tx2 i na 100% widzi on napedy
optyczne -instalowalem z podpietego na nim cdroma win2000
na kompie ktory nie mial w biosie mozliwosci wyboru startu z cd.
Tyle ze z wszystkimi tymi kartami *mialem kilka roznych i na wszystkich to
bylo) jest jeden problem -
znaczaco spowalniaja system tzn szybkosc operacji dyskowych.

pzdr