Re: RAMu kosci 2 czy 4?

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Tue 02 May 2006 - 10:26:15 MET DST

"KaNo " <fluor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:e361gn$69d$1@inews.gazeta.pl...

> No popatrz jaki maly swiat (pisze z drugiej strony oceanu). Dla naszego
> labu
> to oprogramowanie jest narzedziem ulatwiajacym przygotowanie eksperymentow
> dziedziny, w ktora coraz mocniej wchodzimy - MEF (Metal Enhanced
> Fluorescence). Nawet wiecej, na ktora sie prawie calkowicie przestawilismy
> klasycznej spektroskopii fluorescencyjnej. Oczywiscie z calego FDTD
> najbardziej interesuja nas nanopartykuly. Nie omieszkam skorzystac tez z
> Twojej oferty. Serdeczne dzieki i pozdrowienia.

Ano maly i duzy zarazem - ja zazwyczaj spotykam znajomych z Polski... na
konferencjach za granica, a znajomi z zagranicy, okazuje sie, ze czesto
zanim sie poznalismy gdzies tam w swiecie... pracowali w Polsce, w moim
miescie, kilkaset metrow ode mnie!
W przyszlosci pisz smialo na: info malpa ultracode kropka eu.
Pozdrawiam,
MM