solidna plyta s.754 z DVI pod CAD 2D -- jaka?

Autor: jakub likus <kuba_at_poczta.fm>
Data: Mon 01 May 2006 - 21:14:24 MET DST

witam,

poszukuję płyty na s. 754 z wyjœciem DVI... Myœlałem o chipsecie ATI,
ale ponieważ nic nie znalazłem, to chylę czoło przed innymi i czekam
na wskazówki.

Płyta będzie służyć w komputerach CAD 2D w małej pracowni. Dobrze
byłoby, gdyby nie był to koniec produkcji tak, żeby można było za
kilka miesięcy złożyć kilka kolejnych, idealnie takich samych zestawów
(łatwiej potem instalować system operacyjny)

Gdyby ktoœ miał jakiœ inny pomysł na fajny, ale niedrogi zestaw --
słucham :-)... CAD ma niby duże wymagania, ale my jakoœ sobie radzimy
na słabym sprzęcie, więc nie chciałbym przeinwestować, zwłaszcza, że
musze kupić kilka takich pudełek.

Pozdrawiam

jl

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924