Re: SSE

Autor: Cor Angar <robin2003_at_[wytnij>
Data: Mon 01 May 2006 - 17:29:20 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał

> Na tej płycie będą prawdopodobnie pracowały wszystkie Palomino, tyle
> że
> z obniżonym taktowaniem (FSB nie będzie 133 lecz 100 MHz). Wszystkie
> Durony wcześniejsze niż Applebred też będą działać.
> BTW nie wiemy jaką rewizję płyty ma Cor Angar, bo jeśli 5.1 (na
> KT133A),
> to pójdą wszystkie Palomino z pełną prędkością, a te znaleźć łatwo.

Dzięki za odpowiedzi. Wydaje mi sie, że na upgrade moge wydac co
najwyżej 50 zł i wolałbym, żeby to działało szybciej niż 1.5GHz. Gdy
ma to byc drozej to sobie daruje... i nazbieram na nowego PCta (ile
moze ostatecznie kosztować taki starszy procesor?). Rewizje płyty
można jakoś łatwo znaleźć?

--
"Co prawda tego nie przeczytałem, ale tekst jest kiepski, proszę
jeszcze nad nim popracować..."