Re: mono

Autor: <maykasWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 13:55:19 MET DST

> Użytkownik, napisales:
>
> Objawy mogą być właśnie takie, jak u Ciebie. Widziałem już uszkodzone,
> zintegrowane karty, w których jeden kanał działał dużo słabiej albo wcale.
> Ale nic straconego... jesli to nie jakiś Soundstorm, byle SB Live 5.1 za 60
> zł da Ci dużo lepszą jakość dźwięku, niż to, czego używałaś do tej pory.

Zintegrowana na MSI wiec nie bylaby to duza strata ale jednak do czasu
ewentualnej wymiany... no chyba ze ktos mi tu wlaczyl opcje o ktorej nie
wiem.A le zludne to raczej nadzieje.
Juz jakis czas temu nie bylo dzwieku, w serwisie obejrzeli i dzwiek "cudownie"
sie pojawil, nie wiedzieli co bylo przyczyna.