Re: mono

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Mon 01 May 2006 - 13:50:40 MET DST

MaykaS napisał(a):

> Jest jakies inne wyjscie poza tym z karty dzwiekowej?

Wyjścia mogą być przeróżne. W najprostrzych kartach jedno,
bądź dodatkowe na systemy typu 3.1, 4.1 itd.

> Mozna gdzies wlaczyc odtwarzenie z jednego kanalu poza tym suwakiem w
> glosnosci? Bo on jest na srodku. Sama juz nie wiem :/

Jeśli nikt nie trudził się specjalnie, to głośność poszczególnych
kanałów ustawia się jedynie w suwaku, o którym piszesz.
Najprawdopodobniej jest to problem sprzętowy, a więc coś się odlutowało
w gniazdku słuchawkowym/głośnikowym, albo... karta jest do wymiany.
Chyba, że to system audio zintegrowany z płytą główną, wtedy trzeba
zakupić kartę dźwiękową (najprostrze są na prawdę tanie),
a tą zintegrowaną - wyłączyć w BIOSie.

--
Pozdrawiam,
Kerry