BenQ 1655 nie widzi TDK CD-RW ULTRA SPEED

Autor: Pink <piowot(wytnijto)_at_wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 13:46:58 MET DST

Czy ktoś miał takie problemy?
Zastanawiam sie czego jeszcze nie rozpoznaje tym bardziej że jest to juz 2
sztuka, pierwsza paliła płyty z samymi błedami i wymieniłem na drugą , ta
juz nie robi błedów ale podobnie jak poprzednia wywala komunikat
"nieprawidłowy nosnik" (przy nośnikach z tematu i bóg wie jeszcze przy
jakich).
Może i nieprawidłowy, ale mój stray Lite-on sprzed kilku lat nie ma jakos z
tymi płytkami żadnych problemów.
Pink