Re: [OT] Sprawdzenie daty zapisu krążka cd-r...

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 00:30:50 MET DST

MarcO <please@NO.SPAM> wrote:

> Powyższe informacje odnoszą się do płyty DVD-R.
> Chciałbym raz jescze zaznaczyć, że chcę odczytać info z płyty CD-R (!)

            A zadales sobie choc odrobine wysilku by tego sam poszukac? Pierwsze
co powinienes sprawdzic to chocby Nero Info Tool (obecny w niemal kazdym
systemie z nagrywarka, bo Nero jest standardowo dolaczony jako OEM].
NIT bez problemu podaje date nagrania plyty CDR.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl