Re: CiH (Szans na przeżycie cd)

Autor: MarekP <niedam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 00:15:58 MET DST

KILu napisał(a):

> Płyta może być zupełnie inna - grunt, by korzystała z podobnego (nawet nie
> takiego samego!) typu kości flash.
>
> Zdarzyło mi się (z powodzeniem) programować w prymitywnej płycie z BIOS-em
> 2Mb kości 8Mbit binarką nie związaną z komputerami PC.
>
> k,

Wszystko prawda i cala prawda ale i ..... prawda.
Sorry ale nic nie ujmujac autorowi watku, nie sadze aby potrafil to
zrobic nie wyrzadzajac przy okazji dodatkowych szkod.
W takiej sytuacji wsiadlbym w samochod i pognal na PG do akedemika
elektronikow. Tam sa ludzie z wiedza i odpowiednim sprzetem a i drobnym
rewanzem na dlugi weekend by nie pogardzili.

Pozdrawiam
MarekP