Dell Latitude D610 i wyjście TV

Autor: Cor Angar <robin2003_at_[wytnij>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 16:52:15 MET DST

No więc mam Dell Latitude D610 i przejsciówke della z wtyczką TV na dwa
gniazda chinch (czy jak to sie tam pisze) i gniazdo TV. Problem polega na
tym, że przez tą przejściówkę nie przechodzi głos a jedynie TV. Co prawda
mozna głos podpiac jackiem do wyjscia słuchawkowego ale to kolejny kabel.
Czy z gniazda tv nie wychodzi głos czy kabel jest niekompatybilny?
Przejsciówka ma oznaczenie: DS/N CN-044CTV-47110-34D-1045 ORAZ DP/N
044CTV|C/O CN/REV A00. Pozdrawiam.

--
"Co prawda tego nie przeczytałem, ale tekst jest kiepski, proszę jeszcze nad
nim popracować..."