Re: Jaki hdd 2,5?

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 16:40:08 MET DST

Piter <jazz_20@wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik "KaNo " <fluor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak te 7200 ale 5400 TravelStary sa znaczaco glosniejsze od
> samsungow i toshiby.
> Chodzi mi tutaj o minimalnie glosniejszy szum przy pracy i wyraznie
> glosniejszy stukot glowic.
> Za to jest on jednym z szybszych dyskow 5400.

Stukot glowic jest slyszalny, czy wiekszy szum? Trudno powiedziec, mam
porownanie z Toshiba i nie ma duzej roznicy. Natomiast seria z litera E jest
zupelnie cicha, a szybkosc nadal na najwyzszym poziomie. Przy tym wszystkim
maja stosunkowo maly pobor mocy, dlatego seria TravelStar jest czesto
stosowana w obudowach z portem USB bez zewnetrznego zasilania.
Pozdrowienia.