Re: celeron D (2.6GB) i pamięć RAM

Autor: mBe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 16:12:32 MET DST

> Nie wiecie czy Celeron D może wykorzystać kości RAM 400 ? Bo moj chodzi na
> 333 i nie wiem czy to ograniczenie tylko plyty głównej czy też procesor
> inaczej nie może :(

a co w tym dziwnego ? celeron przeciez dziala na 533 a nie na 800mhz, czyli
fsb tez jest nizsze i dlateog nei masz 400mhz na pamieciach
podkrec fsb (z zablokowanym pci, agp i sata) to nei dosc ze procek dostanie
mocy, to i pamiecy podskocza.
ja sie tak bawilem na c2.8 ktorego kupilem ostatnio i wykrecilem go ladnei
na stabilne 3.4 (bez podciagania napiec) i pamieci chodza na 400mhz wlasnie
;)

--
Pawel M.
----------> http://www.hardcore-glogow.prv.pl