Re: Dwie różnie pamięci RAM

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 13:46:12 MET DST

Użytkownik "chomar" napisał w wiadomości

> czy muszą być jednakowe, tj. 2x 400Mhz ??
>
> Stawiam piwo, że w 90 % przypadków, na dwóch różnych kościach komputer nie
> wstanie, nawet jak będą miały taką samą prędkość. Dopiero po sprawdzeniu
> programem diagnostycznym, że wszystkie parametry wewnętrzne pamięci są
> jednakowe, jest szansa, że będą pracować wspólnie.

U mnie podobnie... chciałem kupić specjalny zestaw 1GB do pracy w dualu, ale
w sklepie powiedzieli mi że nie ma chwilowo, więc wziąłem dwie luzem kości
kingstona, każda z innej paczki. Wpiąłem we własciwe sloty, pojawił się
napis"Dual Chanel Enabled", memtest i Prime95 błędów nie wykazały, więcej
nie sprawdzałem. Pracują z częstotliwością 372MHz, bo procek dalej iść nie
chce.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?