Re: LCD czy CRT (używane)

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 13:29:32 MET DST

"Henry(k)" <henrico8@op.pl> wrote in message
news:e31qe3$8fr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> hmm. nie wiem, jasność mam na 1/3 a kontrast na 1/2 skali
> w sumie dużo używany, ale nie 24/24h. Parę godzin dziennie.

U mnie tez nie 24/7, ale bardzo czesto uzywany. Mam tez rzadziej
uzywany fe750+ (nieco lepsze parametry, ale z tej samej
technologii) dla porownania kupiony rok pozniej, ale rzadziej
uzywany i jest jeszcze do uzytku. Jednak nie kupilbym go, bo
pewnie przestanie sie nadawac do czegokolwiek max w 2 lata.

> ostrość.. piszę teraz w rozdzielczości 1024/768 w OutlookExpras,
> czcionka standartowa jak tu jest, literka "i" w lewym dolnym rogu w
> odległości 3cM od lewej krawędzi i dolnej. Biorę lupę i kropka nad 'i'
> to szerokość 2 pixeli luminoforu, wysokość 1 pixela. szerokość literki
> to także 2 pixle luminoforu.
> Pośrodku ekranu to samo. Fakt, kosztował mnie 1600 zeta.

Teraz lcd za 1600 go przebija praktycznie wszystkim - ostrosc,
rozmiar, lepsza waga, kolory porownywalne, czas reakcji lepszy.
Max uzyteczna rozdzielczosc na fe700 to 1024x768 przy 85hz,
lcd za 1600 to 19'' z 1024x768 bez migotania.

> nie sprzedam :)

Ja go nie chce, chcialem sprzedac swoj :)