Re: Abit AN7 a przerywanie w WInampie

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 19:29:37 MET DST

MadMan napisał(a):

> U mnie też tak było, gdy się PIO włączyło :-)

Nie, jak PIO sie włącza to tnie inaczej. Na amen ;]
A to są bardziej trzaski niż zacinanie się.

> Winne mogą być np. sterowniki płyty, dźwięku, nawet karty graficznej.
> Może ustawienia pamięci są złe...

Też o tym pomyślałem, i trochę obniżyłem ustawienia w biosie - jakby
pomogło, ale... pewności nie mam.

> BTW było wazelinować już płytę na pręgu? :-)

Hehe :)

--
PaRaGaS                  /\/\           http://www.last.fm/user/PaRaGaS
gg: 1184355            =(~.~=)                 www.paragas.glt.pl